Tuesday, August 15, 2006

Vabaduse platsi servas...

... on lillemüüjad.

kollane-kollane,
päevalilled-päikeselilled





kahju, et päevalilled enamasti nii hirmus kõrged on. neid rõdul kasvatades peaks õisi vist katusel vaatamas käima.

vaevalt mu alumine naaber nõus on, et ma päevalillepotid nööri otsas tema rõdu äärde kõlkuma riputan, et ise saaksin õisi imetleda...



ühe teise leti ääres müüs üks mees liiliaid.
ma tavaliselt võõrastega ei räägi,
kui selle võõraga just mõni oluline lill või loom ei kaasne.



aprikoosivärvi liiliaid nähes kahanes mu sotsiofoobia peaaegu olematuks,
julgesin isegi sordinime küsida.
lillemees kahjuks ei mäletanud sorti,
aga muud liiliajuttu ajasime küll.
talvitumisest ja nii.

ta pidavat osa sibulaid sügiseti lihtsalt minema viskama.
pakkus, et võib mõned ju mulle tuua,
öelgu ma vaid, millal ma jälle tulen.

"appi-appi!", röögatas mu ärganud sotsiofoobia
ja ma kogelesin, et ma ei tea, millal ma tulen.

lillemees arvas siis, et kui ma jälle tulen,
siis lepimegi mingi aja kokku,
millal ta minu jaoks need sibulad kaasa võtab.


krt küll, ma ikka tahan neid aprikoosivärvi.
ja neid teisi, mis nende tagant paistavad, tahan ka!

ilmselt lähen mõni päev jälle sinna.
aga mõtlen enne kodus jutu valmis.
et kui tema ütleb nii,
siis mina vastan nii.
ja siis ütleb tema
ja siis mina
jne.

hmm, et vestlus edukalt läbi viia
peaksin dialoogi kodus valmis kirjutama,
kahes eksemplaris välja printima
ja siis teise talle kätte andma.
lugegu sealt maha,
siis ma ei satu segadusse.

totakas tunne on mul nagunii,
vaevalt see väljaprinditud dialoogi esitades hullem oleks.

3 Comments:

Blogger ematehnik said...

hmmm, jajaa...
kui need mingi F1 ei olnud...
siis tuleks neist seemnetest igasuguseid :)

16 August, 2006 11:07  
Blogger ematehnik said...

noh, see suuline suhtlemine on kuidagi keeruline. äkki ma väljendun kuidagi ebaselgelt ja siis saadakse minust valesti aru. pärast keegi veel solvub...
see paneb mind muretsema ja otsest suhtlemist vältima.

need tagumised liiliad olid mingist terrakota-toonist servadest keskele heledamaks...
meenutab Elsa Italia pakendit
, seal selline mahedam värvigamma...

16 August, 2006 14:51  
Blogger Anu said...

mis sa tühja foobitsed:)
nagu minu vanaema ütles, et: "...
ega nad vangi ikka ei pane!"

22 September, 2006 16:30  

Post a Comment

<< Home